.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تالاب میانکاله در آتش و دود ، سلبریتی ها کجایند ؟
در حالی که سلبریتی ها پس از آتش سوزی گسترده در میانکاله و نابودی منابع طبیعی در این منطقه روزه سکوت گرفته اند که چندی پیش پس از کلنگ زنی طرح اشتغالزایی پتروشیمی مازندران که با فاصله ....
تالاب میانکاله در آتش و دود ، سلبریتی ها کجایند ؟

شمال نیوز: در حالی که سلبریتی ها پس از آتش سوزی گسترده در میانکاله و نابودی منابع طبیعی در این منطقه  روزه سکوت گرفته اند که چندی پیش پس از کلنگ زنی طرح اشتغالزایی پتروشیمی مازندران که با فاصله قابل توجه ای با تالاب میانکاله ، هیاهو و جنجال رسانه‌ای پرداختند.

 

به گزارش شمال نیوز، این جنجال که با میدان داری خانم هدیه تهرانی (سلیبریتی بی درد) کلید خورد متأسفانه با واکنش عجیب و منفعلانه رئیس سازمان محیط زیست کشور همراه شد تا مازندران از نعمت یک طرح صنعتی بزرگ محروم شود.

 

سنگ اندازی های سلاجقه به همین جا ختم نشد تا جایی که روزهای گذشته در قالب دستور کار کمیسیون زیربنایی دولت از اساس خواستار انتقال پتروشیمی مازندران به دامغان شد، تا به زعم خود صورت مسئله پتروشیمی کاملا پاک شود.

 

غافل از اینکه مردم نخبگان و رسانه های استان با هوشمندی تا این لحظه مانع از این حرکت نژادپرستانه شدند . 

 

و اما میانکاله در میان آتش و دود / پنجمین آتش سوزی در سال 1401

 

 فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه شب گذشته شاهد بروز حریق در میانکاله بودیم، گفت: امروز باز هم سریال آتش‌سوزی در میانکاله تکرار شد.

 

سریال تلخ حریق همه ساله در میانکاله تکرار می‌شود و شب گذشته نیز شاهد برو حریق در میانکاله بودیم.

 

مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه شب گذشته شاهد بروز حریق در میانکاله بودیم، اظهار کرد: امروز باز هم سریال آتش‌سوزی در میانکاله تکرار شد.

 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر محیط‌بانان و نیروهای مردمی در حال مهار حریق هستند، گفت: گویا درخواست بالگرد هم داشتند تا برای مهار حریق فعال شود.

 

گفتنی است؛ میانکاله سال گذشته چهل بار دچار آتش سوزی شدو از آغاز امسال تاکنون پنج فقره آتش‌سوزی در این تالاب رخ داد که در مجموع دهها هکتار از این زیستگاه از بین رفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.